קנית מוצר ב- אתר "8O"? עשינו הכל כדי שהמוצר יתאים לצרכים שלך ושל התינוק שלך ואנו מקווים שאת מרוצה.

וגם אם לא, אנחנו איתך. תוכלי לבטל את ההזמנה שלך ע"י משלוח הודעת ביטול לאתר לכתובת info@o8shop.co.il.

אם את רוצה להחזיר מוצר, אנא עקבי אחרי הוראות החוק במדינת ישראל:

ביטול ההזמנה אפשרי במשך 14 יום בלבד. בנוסף, חשוב להחזיר אלינו את המוצר בשלמותו, לפני שנעשה בו שימוש, ובאריזתו המקורית.

 

איך מחזירים מוצר?

  1. רוצה שנאסוף מביתך? תאמי זאת מול שירות הלקוחות שלנו במייל info@o8shop.co.il ואנחנו נשלח אלייך שליח לאיסוף ההחזרה. שירות זה כרוך בתשלום.
  2. משלוח חזרה לo8 בדואר רשום – לכתובת: שטיק מדיה, חברת שטיק מדיה בע"מ, רחוב סוקולוב 86 א חולון.
  3. החזרה עצמית לo8 – בכתובת: רחוב סוקולוב 86 א חולון. יש לתאם מול שירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל טרם ההגעה לחנות.

 

מה קורה אחרי החזרת המוצר?

  • שירות הלקוחות שלנו יצור עמך קשר לתיאום ההחזר הכספי. תוכלי לבחור בין:
  • קבלת שובר קנייה לאתר בגובה 100% מהמחיר ששילמת עבור המוצר, דהיינו החזר מלא. לבין החזר כספי לאמצעי התשלום בו שילמת עבור המוצר שהחזרת (למשל החזר כספי לכרטיס האשראי שלך), בניכוי 5% (ולא יותר מ-100 ₪) מהמחיר ששילמת עבור המוצר.

שימי לב! לצערנו לא נוכל לבצע החזר כספי למוצר שחזר אלינו לא שלם או לא באריזתו המקורית או שנעשה בו שימוש. וכמובן שלא ניתן לבצע החזר כנגד מוצר שלא הוחזר. כמו-כן, לא ניתן לקבל החזר עבור הוצאות המשלוח, באם היו, אותן שילמת לקבלת המוצר או החזרתו.

 

אם קיבלת מוצר פגום או מוצר לא לפי הזמנתך

אם קיבלת מוצר פגום או מוצר שלא תואם את הזמנתך, קבלי את התנצלותנו.

אנא, הודיעי לנו במייל  info@o8shop.co.il לשרות הלקוחות שלנו על כך שקיבלת מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנת.
אנחנו נדאג לתאם עמך את החזרת המוצר הפגום וגם נדאג לזיכוי מלוא הסכום ששילמת עבורו.

 

לפרטים נוספים פני לתקנון האתר.